اسلایدهای راهبردی لجستیک و زنجیره تامین

هر روز یک اسلاید 
اندازه بازار لجستیک در ایران۱۴۶
مقایسه عملکرد لجستیک ایران با ۲۰ کشور منطقه (۲۰۱۸)۱۴۵
برنامه‌ریزی عربستان برای توسعه ارتباط ریلی و جاده ای خود۱۴۴
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۷):
راه آهن ساحلی کشورهای شورای خلیج فارس
۱۴۳
زنجیره‌های تامین سه‏ گانه۱۴۲
۱
سطوح مختلف استراتژی زنجیره تامین۱۴۱
ظرفیت زیرساخت‌های ترابری ایران۱۴۰
لجستیک بنگاهی (لجستیک خرد) - Intra Logistics۱۳۹
متولی لجستیک در ایران۱۳۸
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۶): موافقتنامه راه ترانزیتی لاجورد۱۳۷
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۵): کریدورهای سازمان همکاری‌های آسیای مرکزی CAREC۱۳۶
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۴): کریدورهای ترانزیتی کشور عراق۱۳۵
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۳): کریدور اقتصادی چین – پاکستان (CPEC)۱۳۴
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۲)۱۳۳
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۱)۱۳۲
موقعیت استراتژیک ایران؛ مهمترین دارایی نامشهود دولت۱۳۱
برخی از تقاضاهای بالقوه بار در پسکرانه داخلی بندر چابهار۱۳۰
تمرکز شدید در ترابری دریایی ایران: آسیب‌پذیری بالا۱۲۹
سهم ایران از جابجایی کانتینری: تقریبا هیچ!۱۲۸
اجزای هزینه‌های لجستیکی۱۲۷
انواع لجستیک معکوس و دلایل بازگشت محصولات۱۲۶
چرا احیای وزارت بازرگانی برای کشور ضروریست؟۱۲۵
هاب‌های لجستیکی در حال ظهور در جهان۱۲۴
برخی از مهمترین اقدامات در راستای مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه تامین، تولید و توزیع (زنجیره تامین) کالاهای راهبردی و اساسی۱۲۳
پیشنهاداتی برای لجستیک تجاری و زنجیره‏های تامین کشور در شرایط تحریم‌های جدید۱۲۲
تکنولوژی‌های موثر در لجستیک آینده۱۲۱
سیر تکاملی ماموریت گمرک‌ها در جهان۱۲۰
مثلث طلایی لجستیک ایران (چابهار-مشهد-بازرگان)۱۱۹
عملکرد گمرک ج.ا.ا. تحت تاثیر تعارض‌ها و تداخل‌های زیاد!۱۱۸

آینده لجستیک تحت تاثیر چه تکنولوژی‌هایی قرار خواهد گرفت؟۱۱۷

موانع بکارگیری «مدیریت لجستیک و زنجیره تامین» در ایران۱۱۶
ملاحظاتی در مورد «آمایش مراکز لجستیک کشور»۱۱۵
مقایسه کارایی عملکرد کانتینری بین بندر هنگ کنگ و بندر شهید رجایی۱۱۴
منطقه آزاد ماکو توان تبدیل شدن به قطب لجستیک تجاری ایران را داراست۱۱۳
پُست، حلقه‌ای کلیدی از زنجیره لجستیک که در ایران مغفول مانده است!۱۱۲
معیارهای سنجش رقابت‌پذیری در انقلاب صنعتی چهارم۱۱۱
«آمادشهر» معادل فارسی «هاب لجستیکی»
۱۱۰
پیچیدگی‌های حضور در زنجیره‌های تامین جهانی۱۰۹
مدل تعالی لجستیک و زنجیره تامین۱۰۸
جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین۱۰۷
استفاده از تکنولوژی های جدید در لجستیک و زنجیره تامین۱۰۶
کنسرسیوم خرید۱۰۵
سازمان های خرید گروهی (GPO)۱۰۴
چنانچه شبکه تولید و تجارت را به سیستم بدن انسان تشبیه کنیم۱۰۳
رتبه ایران در هر یک از ابعاد شش گانه شاخص عملکرد لجستیک (هرچه کمتر بهتر)۱۰۲
ظرفیت زیرساخت و ناوگان ترابری در ایران (۱۳۹۶)۱۰۱
عملکرد ده ساله ترانزیت کالا از ایران۱۰۰
ضرورت پیاده سازی نظام قابلیت ردگیری و ردیابی کالا در زنجیره های تامین مهم کشور
۹۹
لطمات ضعف لجستیک به اقتصاد ایران (ترابری جاده ای)۹۸
لطمات ضعف لجستیک به اقتصاد ایران (از نگاه آمار)۹۷
نقشه مراکز لجستیکی در آلمان، ترکیه و ایران۹۶
مولفه های اصلی مراکز و هاب های لجستیکی۹۵
عملکرد تجاری گمرک بازرگان (مهمترین مرز زمینی ایران)۹۴
سهم کشورهای مختلف در صادرات جاده ای ایران۹۳
هفت اصل کلیدی در مدیریت لجستیک بحران۹۲
مدیریت لجستیک بحران۹۱
کارکرد مشابه مدیریت زنجیره تامین با چراغ راهنمایی۹۰
ترانزیت به مثابه خام فروشی در خدمات لجستیک تجاری!۸۹
حلقه مفقوده توسعه لجستیک در ایران۸۸
مولفه های اصلی لجستیک۸۷
دو چالش اصلی تولیدکنندگان کالای ایرانی۸۶
ضرورت شیفت دادن مبارزه با کالای قاچاق از ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره تامین۸۵
کالای فروخته شده ایرانی، پس گرفته می شود۸۴
چند نکته در باب شعار سال ۹۷ (حمایت از کالای ایرانی)۸۳
مروری آماری بر شهرک ها و نواحی صنعتی ایران۸۲
مروری آماری بر وضعیت واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ایران۸۱
ایجاد مثلث های تجاری، ابزاری برای مقابله با تحریم ها۸۰
مزیت های شرکت های استارت آپی حوزه لجستیک و ترابری۷۹
ضرورت شکل گیری AEO ها و ۳PL ها در عرصه لجستیک تجاری کشور۷۸
ضرورت حضور بازیگران بین المللی لجستیک و تجارت در بنادر کشور۷۷
لجستیک محور رشد و توسعه اقتصادی کشور۷۶
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(قطار دریایی)۷۵
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(واگن مسطح)۷۴
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(حمل لش)۷۳
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی (حمل رو_رو)۷۲
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی۷۱
سیر تکاملی مدیریت زنجیره تامین۷۰
مشخصات یک زنجیره تامین مدیریت شده۶۹
انواع لجستیک بنگاه (لجستیک خرد)۶۸
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۵)۶۷
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۴)۶۶
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۳)۶۵
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۲)۶۴
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران۶۳
سهم بالای جاده در مسافت های بالای ۵۰۰ کیلومتر علیرغم به صرفه نبودن۶۲
مقایسه صنعت حمل و نقل جاده ای در ایران و ترکیه۶۱
سهم عمده دریا از جابجایی بار خارجی (صادرات و واردات) در کشور
۶۰
سهم عمده جاده از جابجایی بار داخلی در کشور۵۹
اهمیت هماهنگی، همکاری و یکپارچگی در مدیریت زنجیره تامین۵۸
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۴)۵۷
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۳)۵۶
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۲)۵۵
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۱)۵۴
اهمیت بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در زنجیره تامین۵۳
اهمیت ردیابی و شناسایی کالا در زنجیره تامین۵۲
رهیافت (طراحی برای لجستیک) DFL
۵۱
انواع جریان فیزیکی در مدیریت زنجیره تامین۵۰
جریان های اصلی مدیریت شده در زنجیره تامین۴۹
تفاوت های ترابری چند وجهی با بین وجهی و ترکیبی۴۸
ترابری چند وجهی۴۷
نسل های مختلف شرکت های لجستیکی۴۶
لجستیک یعنی اطمینان از فراهم شدن ۷ مطلوب در کنار هم!۴۵
برخی چالش های توسعه بندر چابهار۴۴
مقایسه برخی شاخص های کمی و کیفی توسعه دو بندر گوادر و چابهار۴۳
اشتراکات بندر گوادر پاکستان و چابهار ایران۴۲
سرمایه گذاری در بندر گوادر پاکستان۴۱
کریدور اقتصادی چین- پاکستان (CPEC)۴۰
ابتکار یک کمربند-یک راه (OBOR-BRI)۳۹
ابتکار جاده ابریشم جدید (OBOR-BRI)۳۸
اهداف مدیریت مالی زنجیره تامین۳۷
مدیریت مالی زنجیره تامین۳۶
انواع جریان ها در زنجیره تامین۳۵
پراکندگی میزان تولید میوه در کشور به تفکیک استان ها (تن)۳۴
پراکندگی سردخانه های کشور به تفکیک استان ها (تن)۳۳
مقایسه میزان آلایندگی در روش های مختلف حمل و نقل۳۲
مقایسه مصرف سوخت در روش های مختلف حمل و نقل۳۱
مقایسه کیفی بین روش های مختلف حمل و نقل۳۰
علل رشد ترابری ( حمل و نقل ) دریایی در سال های اخیر۲۹
سهم ترابری ( حمل و نقل ) دریایی در تجارت جهانی۲۸
مزیت های ترابری (حمل و نقل) ریلی۲۷
مزیت های حمل و نقل جاده ای۲۶
کالاهای هدف در جابجایی بار هوایی۲۵
جایگاه ترابری هوایی در تجارت بین الملل۲۴
جایگاه لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در شبکه تولید و تجارت۲۳
درصد سهم نخستین محصول و نیز ده گروه اول محصولات صادراتی از کل صادرات ایران و کشورهای منتخب ( سال: ۲۰۱۷)۲۲
خام فروشی، نتیجه بارز حضور نداشتن ایران در بخش دارای ارزش افزوده زنجیره های تامین جهانی۲۱
اهم مشکلات نظام توزیع فعلی در کشور۲۰
انواع مراکز لجستیکی۱۹
صرفه جویی های فوق العاده در هزینه های تمام شده با اصلاح طراحی پیکربندی شبکه لجستیک و زنجیره تامین کشور۱۸
طراحی شبکه لجستیک و زنجیره تامین، اهمیتی استراتژیک در کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده دارد۱۷
اهداف مدیریت لجستیک و زنجیره تامین۱۶
چالش های پیشروی توسعه ۳PL ها در ایران۱۵
اصلی ترین فعالیت های یک شرکت تخصصی لجستیکی۱۴
بازار شرکت های لجستیک طرف سوم۱۳
رتبه عملکرد لجستیک ایران و کشورهای رقیب منطقه ای
(هر چه کمتر بهتر )
۱۲
مقایسه عملکرد لجستیک ایران با کشورهای منتخب (طی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۸)۱۱
امتیاز ایران در شاخص عملکرد لجستیک و زیرشاخص‌های آن از ابتدا تا کنون (بین ۱ تا ۵)۱۰
اصلی‌ترین معضل بنگاه‌های ایرانی برای حضور در زنجیره‎‌های تامین جهانی۹
مزیت‌های پیوستن به زنجیره‌های تامین جهانی۸
روند رو به رشد زنجیره‌های تامین جهانی۷
ارکان مدیریت لجستیک و زنجیره تامین۶
ضرورت حضور بنگاه‌های تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط در زنجیره‌های تامین جهانی۵
سهم هزینه‌های لجستیکی در قیمت تمام‌شده برخی صنایع (اروپا)۴
«لجستیک معکوس» امری مغفول مانده در کشور ۳
عمده‌‌ترین چالش‌های کشور در حوزه لجستیک و زنجیره تامین ۲
ارکان مدیریت لجستیک و زنجیره تامین۱

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران است.