هر روز یک اسلاید | |
---|---|
اندازه بازار لجستیک در ایران | ۱۴۶ |
مقایسه عملکرد لجستیک ایران با ۲۰ کشور منطقه (۲۰۱۸) | ۱۴۵ |
برنامهریزی عربستان برای توسعه ارتباط ریلی و جاده ای خود | ۱۴۴ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۷): راه آهن ساحلی کشورهای شورای خلیج فارس | ۱۴۳ |
زنجیرههای تامین سه گانه | ۱۴۲ |
۱ | |
سطوح مختلف استراتژی زنجیره تامین | ۱۴۱ |
ظرفیت زیرساختهای ترابری ایران | ۱۴۰ |
لجستیک بنگاهی (لجستیک خرد) - Intra Logistics | ۱۳۹ |
متولی لجستیک در ایران | ۱۳۸ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۶): موافقتنامه راه ترانزیتی لاجورد | ۱۳۷ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۵): کریدورهای سازمان همکاریهای آسیای مرکزی CAREC | ۱۳۶ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۴): کریدورهای ترانزیتی کشور عراق | ۱۳۵ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۳): کریدور اقتصادی چین – پاکستان (CPEC) | ۱۳۴ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۲) | ۱۳۳ |
موقعیت لجستیکی و ترانزیتی ایران در حال دور زده شدن (۱) | ۱۳۲ |
موقعیت استراتژیک ایران؛ مهمترین دارایی نامشهود دولت | ۱۳۱ |
برخی از تقاضاهای بالقوه بار در پسکرانه داخلی بندر چابهار | ۱۳۰ |
تمرکز شدید در ترابری دریایی ایران: آسیبپذیری بالا | ۱۲۹ |
سهم ایران از جابجایی کانتینری: تقریبا هیچ! | ۱۲۸ |
اجزای هزینههای لجستیکی | ۱۲۷ |
انواع لجستیک معکوس و دلایل بازگشت محصولات | ۱۲۶ |
چرا احیای وزارت بازرگانی برای کشور ضروریست؟ | ۱۲۵ |
هابهای لجستیکی در حال ظهور در جهان | ۱۲۴ |
برخی از مهمترین اقدامات در راستای مدیریت و برنامهریزی یکپارچه تامین، تولید و توزیع (زنجیره تامین) کالاهای راهبردی و اساسی | ۱۲۳ |
پیشنهاداتی برای لجستیک تجاری و زنجیرههای تامین کشور در شرایط تحریمهای جدید | ۱۲۲ |
تکنولوژیهای موثر در لجستیک آینده | ۱۲۱ |
سیر تکاملی ماموریت گمرکها در جهان | ۱۲۰ |
مثلث طلایی لجستیک ایران (چابهار-مشهد-بازرگان) | ۱۱۹ |
عملکرد گمرک ج.ا.ا. تحت تاثیر تعارضها و تداخلهای زیاد! | ۱۱۸ |
آینده لجستیک تحت تاثیر چه تکنولوژیهایی قرار خواهد گرفت؟ | ۱۱۷ |
موانع بکارگیری «مدیریت لجستیک و زنجیره تامین» در ایران | ۱۱۶ |
ملاحظاتی در مورد «آمایش مراکز لجستیک کشور» | ۱۱۵ |
مقایسه کارایی عملکرد کانتینری بین بندر هنگ کنگ و بندر شهید رجایی | ۱۱۴ |
منطقه آزاد ماکو توان تبدیل شدن به قطب لجستیک تجاری ایران را داراست | ۱۱۳ |
پُست، حلقهای کلیدی از زنجیره لجستیک که در ایران مغفول مانده است! | ۱۱۲ |
معیارهای سنجش رقابتپذیری در انقلاب صنعتی چهارم | ۱۱۱ |
«آمادشهر» معادل فارسی «هاب لجستیکی» | ۱۱۰ |
پیچیدگیهای حضور در زنجیرههای تامین جهانی | ۱۰۹ |
مدل تعالی لجستیک و زنجیره تامین | ۱۰۸ |
جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین | ۱۰۷ |
استفاده از تکنولوژی های جدید در لجستیک و زنجیره تامین | ۱۰۶ |
کنسرسیوم خرید | ۱۰۵ |
سازمان های خرید گروهی (GPO) | ۱۰۴ |
چنانچه شبکه تولید و تجارت را به سیستم بدن انسان تشبیه کنیم | ۱۰۳ |
رتبه ایران در هر یک از ابعاد شش گانه شاخص عملکرد لجستیک (هرچه کمتر بهتر) | ۱۰۲ |
ظرفیت زیرساخت و ناوگان ترابری در ایران (۱۳۹۶) | ۱۰۱ |
عملکرد ده ساله ترانزیت کالا از ایران | ۱۰۰ |
ضرورت پیاده سازی نظام قابلیت ردگیری و ردیابی کالا در زنجیره های تامین مهم کشور | ۹۹ |
لطمات ضعف لجستیک به اقتصاد ایران (ترابری جاده ای) | ۹۸ |
لطمات ضعف لجستیک به اقتصاد ایران (از نگاه آمار) | ۹۷ |
نقشه مراکز لجستیکی در آلمان، ترکیه و ایران | ۹۶ |
مولفه های اصلی مراکز و هاب های لجستیکی | ۹۵ |
عملکرد تجاری گمرک بازرگان (مهمترین مرز زمینی ایران) | ۹۴ |
سهم کشورهای مختلف در صادرات جاده ای ایران | ۹۳ |
هفت اصل کلیدی در مدیریت لجستیک بحران | ۹۲ |
مدیریت لجستیک بحران | ۹۱ |
کارکرد مشابه مدیریت زنجیره تامین با چراغ راهنمایی | ۹۰ |
ترانزیت به مثابه خام فروشی در خدمات لجستیک تجاری! | ۸۹ |
حلقه مفقوده توسعه لجستیک در ایران | ۸۸ |
مولفه های اصلی لجستیک | ۸۷ |
دو چالش اصلی تولیدکنندگان کالای ایرانی | ۸۶ |
ضرورت شیفت دادن مبارزه با کالای قاچاق از ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره تامین | ۸۵ |
کالای فروخته شده ایرانی، پس گرفته می شود | ۸۴ |
چند نکته در باب شعار سال ۹۷ (حمایت از کالای ایرانی) | ۸۳ |
مروری آماری بر شهرک ها و نواحی صنعتی ایران | ۸۲ |
مروری آماری بر وضعیت واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ایران | ۸۱ |
ایجاد مثلث های تجاری، ابزاری برای مقابله با تحریم ها | ۸۰ |
مزیت های شرکت های استارت آپی حوزه لجستیک و ترابری | ۷۹ |
ضرورت شکل گیری AEO ها و ۳PL ها در عرصه لجستیک تجاری کشور | ۷۸ |
ضرورت حضور بازیگران بین المللی لجستیک و تجارت در بنادر کشور | ۷۷ |
لجستیک محور رشد و توسعه اقتصادی کشور | ۷۶ |
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(قطار دریایی) | ۷۵ |
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(واگن مسطح) | ۷۴ |
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی(حمل لش) | ۷۳ |
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی (حمل رو_رو) | ۷۲ |
مهمترین شیوه های حمل و نقل چندوجهی | ۷۱ |
سیر تکاملی مدیریت زنجیره تامین | ۷۰ |
مشخصات یک زنجیره تامین مدیریت شده | ۶۹ |
انواع لجستیک بنگاه (لجستیک خرد) | ۶۸ |
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۵) | ۶۷ |
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۴) | ۶۶ |
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۳) | ۶۵ |
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران (۲) | ۶۴ |
ساختار پیشنهادی کنفدراسیون لجستیک ایران | ۶۳ |
سهم بالای جاده در مسافت های بالای ۵۰۰ کیلومتر علیرغم به صرفه نبودن | ۶۲ |
مقایسه صنعت حمل و نقل جاده ای در ایران و ترکیه | ۶۱ |
سهم عمده دریا از جابجایی بار خارجی (صادرات و واردات) در کشور | ۶۰ |
سهم عمده جاده از جابجایی بار داخلی در کشور | ۵۹ |
اهمیت هماهنگی، همکاری و یکپارچگی در مدیریت زنجیره تامین | ۵۸ |
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۴) | ۵۷ |
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۳) | ۵۶ |
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۲) | ۵۵ |
چاره جویی و راهکارهای حضور ایران در زنجیره های تامین جهانی (۱) | ۵۴ |
اهمیت بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در زنجیره تامین | ۵۳ |
اهمیت ردیابی و شناسایی کالا در زنجیره تامین | ۵۲ |
رهیافت (طراحی برای لجستیک) DFL | ۵۱ |
انواع جریان فیزیکی در مدیریت زنجیره تامین | ۵۰ |
جریان های اصلی مدیریت شده در زنجیره تامین | ۴۹ |
تفاوت های ترابری چند وجهی با بین وجهی و ترکیبی | ۴۸ |
ترابری چند وجهی | ۴۷ |
نسل های مختلف شرکت های لجستیکی | ۴۶ |
لجستیک یعنی اطمینان از فراهم شدن ۷ مطلوب در کنار هم! | ۴۵ |
برخی چالش های توسعه بندر چابهار | ۴۴ |
مقایسه برخی شاخص های کمی و کیفی توسعه دو بندر گوادر و چابهار | ۴۳ |
اشتراکات بندر گوادر پاکستان و چابهار ایران | ۴۲ |
سرمایه گذاری در بندر گوادر پاکستان | ۴۱ |
کریدور اقتصادی چین- پاکستان (CPEC) | ۴۰ |
ابتکار یک کمربند-یک راه (OBOR-BRI) | ۳۹ |
ابتکار جاده ابریشم جدید (OBOR-BRI) | ۳۸ |
اهداف مدیریت مالی زنجیره تامین | ۳۷ |
مدیریت مالی زنجیره تامین | ۳۶ |
انواع جریان ها در زنجیره تامین | ۳۵ |
پراکندگی میزان تولید میوه در کشور به تفکیک استان ها (تن) | ۳۴ |
پراکندگی سردخانه های کشور به تفکیک استان ها (تن) | ۳۳ |
مقایسه میزان آلایندگی در روش های مختلف حمل و نقل | ۳۲ |
مقایسه مصرف سوخت در روش های مختلف حمل و نقل | ۳۱ |
مقایسه کیفی بین روش های مختلف حمل و نقل | ۳۰ |
علل رشد ترابری ( حمل و نقل ) دریایی در سال های اخیر | ۲۹ |
سهم ترابری ( حمل و نقل ) دریایی در تجارت جهانی | ۲۸ |
مزیت های ترابری (حمل و نقل) ریلی | ۲۷ |
مزیت های حمل و نقل جاده ای | ۲۶ |
کالاهای هدف در جابجایی بار هوایی | ۲۵ |
جایگاه ترابری هوایی در تجارت بین الملل | ۲۴ |
جایگاه لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در شبکه تولید و تجارت | ۲۳ |
درصد سهم نخستین محصول و نیز ده گروه اول محصولات صادراتی از کل صادرات ایران و کشورهای منتخب ( سال: ۲۰۱۷) | ۲۲ |
خام فروشی، نتیجه بارز حضور نداشتن ایران در بخش دارای ارزش افزوده زنجیره های تامین جهانی | ۲۱ |
اهم مشکلات نظام توزیع فعلی در کشور | ۲۰ |
انواع مراکز لجستیکی | ۱۹ |
صرفه جویی های فوق العاده در هزینه های تمام شده با اصلاح طراحی پیکربندی شبکه لجستیک و زنجیره تامین کشور | ۱۸ |
طراحی شبکه لجستیک و زنجیره تامین، اهمیتی استراتژیک در کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده دارد | ۱۷ |
اهداف مدیریت لجستیک و زنجیره تامین | ۱۶ |
چالش های پیشروی توسعه ۳PL ها در ایران | ۱۵ |
اصلی ترین فعالیت های یک شرکت تخصصی لجستیکی | ۱۴ |
بازار شرکت های لجستیک طرف سوم | ۱۳ |
رتبه عملکرد لجستیک ایران و کشورهای رقیب منطقه ای (هر چه کمتر بهتر ) | ۱۲ |
مقایسه عملکرد لجستیک ایران با کشورهای منتخب (طی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۸) | ۱۱ |
امتیاز ایران در شاخص عملکرد لجستیک و زیرشاخصهای آن از ابتدا تا کنون (بین ۱ تا ۵) | ۱۰ |
اصلیترین معضل بنگاههای ایرانی برای حضور در زنجیرههای تامین جهانی | ۹ |
مزیتهای پیوستن به زنجیرههای تامین جهانی | ۸ |
روند رو به رشد زنجیرههای تامین جهانی | ۷ |
ارکان مدیریت لجستیک و زنجیره تامین | ۶ |
ضرورت حضور بنگاههای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط در زنجیرههای تامین جهانی | ۵ |
سهم هزینههای لجستیکی در قیمت تمامشده برخی صنایع (اروپا) | ۴ |
«لجستیک معکوس» امری مغفول مانده در کشور | ۳ |
عمدهترین چالشهای کشور در حوزه لجستیک و زنجیره تامین | ۲ |
ارکان مدیریت لجستیک و زنجیره تامین | ۱ |